آخرین اخبار

مرگ مرموز و عاشقانه دو زن در شمال تهران حوادث

مرگ مرموز و عاشقانه دو زن در شمال تهران

  بزرگنمايي:

دو مرگ عاشقانه در تهراندر روزهاي آخر هفته گذشته، مرگ مرموز دو زن در شمال تهران، دو پرونده پيچيده‌ را پيش روي بازپرسان جنايي تهران گشودند. در پرونده نخست، رد پاي يک پزشک‌ ميلياردر خودنمايي مي‌کرد که پس از اقدام به خودکشي، در بيمارستان ادعاهاي عجيبي داشت اما پس از چهار روز به علت شدت جراحات روي تخت بيمارستان جان باخت.

او مردي 60 ساله بود که از پشت‌بام ساختمان خود را به پايين پرتاب کرده بود. اين در حالي بود که روي گردن و دستانش آثار ضربات چاقو ديده مي‌شد و اين مسأله مرموز به‌نظر مي‌رسيد. او زنده مانده بود و براي مراقبت‌هاي پزشکي به بيمارستان منتقل شد.

در آپارتمان او جسد زني جوان وجود داشت که روي زمين افتاده بود. در بررسي‌هاي پزشک اورژانس مشخص شد از مرگ زن 36 ساله يک يا دو روز مي‌گذرد. بلافاصله اين جسد به پزشکي قانوني منتقل شد و کارآگاهان تحقيقات خود را ادامه دادند.

در بررسي‌هاي بيشتر، ماموران شعرهاي عاشقانه‌اي را روي در و ديوار اين خانه ديدند که با خون نوشته شده بود. در چنين شرايطي قاضي دستور انتقال جسد زن جوان به پزشکي قانوني را صادر کرد تا علت اصلي مرگ وي مشخص شود.

ماجراي عجيب مرگ اين زن و خودکشي پزشک ثروتمند، کارآگاهان را براي حل اين معما به بيمارستان کشاند. اين مرد در بيمارستان به کارآگاهان گفت: زن جوان پرستارم بود. به او علاقه‌مند شده بودم. يک روز پيش از اينکه دست به‌خودکشي بزنم، زن جوان که در خانه‌ام بود ناگهان حالش بد شد و روي زمين افتاد. بعد از معاينه متوجه شدم که او احتمالا بر اثر ايست قلبي جان باخته است.

يک روز با جسد او زندگي کردم. وصيت‌نامه‌ام را هم نوشتم و تصميم گرفتم خودکشي کنم. ابتدا با چاقو ضربه‌اي به دست و گردنم زدم اما همچنان زنده بودم. خون زيادي از دستانم مي‌رفت که با آن چند جمله روي در و ديوار نوشتم. پس از آن به پشت‌بام رفتم و خود را به پايين پرتاب کردم اما با اين حال زنده ماندم.

اين پزشک تحت مراقبت‌هاي پزشکي قرار گرفت اما پس از گذشت چهار روز به‌خاطر شدت جراحات در بيمارستان جان باخت. با مرگ تنها شاهد حادثه، حالا تنها علت مرگ پرستار واقعيت اين پرونده را فاش خواهد کرد. مرگ يک زن ديگر در بامداد پنجشنبه ١٤ آبان‌ماه، دومين حادثه مرگباري بود که به بازپرس ايلخاني گزارش شد. اين‌بار زني 25 ساله از طبقه دهم يک برج مسکوني در شمال تهران به پايين سقوط کرده و جان باخته بود.

تيم جنايي راهي محل حادثه شد و در تحقيقات اوليه دريافت زن جوان با شوهر 52 ساله‌اش زندگي مي‌کرد که همسرش ١١ شهريورماه به علت سکته قلبي جان باخته بود. در چنين شرايطي به دستور بازپرس جنايي، ‌جسد زن جوان به پزشکي قانوني منتقل شد و تيمي از کارآگاهان تحقيقات خود را در اين‌باره آغاز کردند تا علت سقوط مرگبار اين زن مشخص شود.

بررسي‌هاي کارآگاهان نشان مي‌داد اين زن پيش از مرگش در پيامکي به پسرخوانده‌اش اعلام کرده بود که احساس تنهايي مي‌کند و قصد دارد به زندگي‌اش پايان دهد. پسر جوان با دريافت اين پيامک بلافاصله خود را به خانه همسر دوم پدرش رسانده بود. زنگ خانه را به صدا درآورده اما خبري از او نبود. به همين خاطر ماموران را در جريان قرار داده بود. ماموران نيز خود را به خانه اين زن رساندند و در را شکستند اما اثري از زن ٣٦ ساله پيدا نکردند.

در حالي ‌که تيم ماموران به تحقيقات ميداني دست زدند، با پيکر بي‌جان اين زن پشت مجتمع مسکوني روبه‌رو شدند. او خود را از طبقه دهم به پايين پرتاب کرده بود. اين درحالي بود که خانه وي مورد بررسي قرار گرفت و ماموران با وصيت‌نامه اين زن در کمد لباس روبه‌رو شدند که نشان مي‌داد او به خاطر عشق به همسرش دست به اين مرگ خودخواسته زده است.

او در وصيت‌نامه‌اش نوشته بود: همسر دوم شوهرم بودم. همه تصور مي‌کردند او را به خاطر پول دوست داشتم اما تنها به خاطر عشق بود که تن به اين ازدواج داده بودم. با مرگ همسرم زندگي برايم عذاب‌آور است. حالا مي‌خواهم به زندگي‌ام پايان دهم. با به‌دست آمدن اين سرنخ، پرونده با موضوع خودکشي در دادسراي جنايي مختومه اعلام شد. منبع: روزنامه شهروند



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت