بزرگنمايي:
چه خبر - ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا
چند روز پيش، يکي از مشتريان سايپا در يکي از نمايندگيهاي اين شرکت در کرمان در پي انتقاد از طولاني شدن زمان تحويل خودروي ثبتنامي خود، مورد ضرب و شتم مدير اين نمايندگي قرار گرفت.
اين بانو که طبق گفته خودش ١4 ماه پيش با پرداخت ٣١ ميليون تومان اقدام به ثبتنام براي خريد يک دستگاه خودرو با موعد تحويل سه ماهه کرده ولي هنوز خودروي خود را تحويل نگرفته است، براي چندمين بار به نمايندگي رسمي اين شرکت مراجعه کرده و خواستار تحويل خودرو شد، اما اين بار مورد فحاشي و ضرب و شتم مسئول اين نمايندگي قرار گرفت.
به گفته اين مشتري، در ابتدا مسئول اين نمايندگي اظهار کرده که خودرو موجود نيست و با کنايه به او گفته که بايد خودرو را از فرانسه تحويل بگيرد!
ضمن اينکه به صراحت به وي اعلام کرد که هيچ ضرر و زياني از بابت تأخير در تحويل خودرو به وي پرداخت نخواهد شد و سپس اين فرد شروع به فحاشي و ضرب و شتم اين مشتري کرد.
پس از آنکه مشتري سوار خودرو شده تا به کلانتري رفته و از فرد خاطي شکايت کند، اين فرد به سمت وي حملهور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.
پس از گذشت ساعاتي، رئيس اين نمايندگي با مشتري تماس گرفته و با بيان اينکه اگر فيلم فحاشي و ضرب و شتم نماينده را پخش کند، دستش به هيچ جا نخواهد رسيد، به وي هشدار داد که در صورت انتشار فيلم، خودرو به وي تحويل داده نخواهد شد و شرکت سايپا با پخش يک «شوي تبليغاتي» از کنار موضوع به راحتي عبور خواهد کرد. نمايندگي نيز براي چند روز تعليق خواهد شد و سپس کارش را از سر خواهد گرفت.
در پي اين اتفاق که فيلم آن در شبکههاي اجتماعي هم به صورت گسترده منتشر شد، نماينده ويژه مدير عامل سايپا اعلام کرد که اين موضوع به سرعت مورد پيگيري قرار گرفته و از اين مشتري دلجويي شده است.
عبدالله بابايي در ادامه اظهار کرد که فعاليت نمايندگي متخلف به حالت تعليق درآمده است.
وي افزود: نمايندگي متخلف بايد در مراجع قضائي پاسخگوي برخورد ناشايست خود باشد که پيگيري آن برعهده مشتري خواهد بود. علاوه بر آن، سايپا برخورد جدي با نمايندگي خواهد کرد و مجازات مختلفي براي آن در نظر گرفته خواهد شد تا از موارد مشابه جلوگيري شود.
منبع: isna.ir