آخرین اخبار

ترفندهاي کسب سود بيشتر در بازارهاي امروزي کار و زندگي

ترفندهاي کسب سود بيشتر در بازارهاي امروزي

  بزرگنمايي:

چه خبر - چگونه سود بيشتري به دست آوريم؟

در چند سال اخير برندهاي متعددي در کشورمان متولد شده‌اند؛ بعضي از اين برندها موفق بوده و برخي ديگر در فضاي رقابتي حذف شده‌اند. امروزه اصلي‌ترين دليل در شکست کسب و کارهاي کوچک و بزرگ پيروي نکردن از برنامه هاي علمي برندسازي است. برندسازي مناسب و رعايت نکات مهم در کسب و کارهاي نوين به تنهايي باعث سود بيشتر خواهد شد.

روابط عمومي

فعاليتي که به منظور برقراري ارتباط ميان يک شرکت و مخاطبان کليدي آن شرکت صورت مي گيرد را روابط عمومي مي نامند. روابط عمومي با بخش هاي منتخب از عموم جامعه به منظور تاثيرگذاشتن بر احساسات و عقايد يک شخص، محصول، شرکت يا باور ارتباط برقرار مي کند. فعاليت هاي روابط عمومي به صورت يک واحد درون سازماني و يا از راه برون سپاري به يک شرکت متخصص در امور روابط عمومي انجام مي شود. بي شک تشکيل يک تيم روابط عمومي مناسب و انجام دقيق اصول اين حرفه باعث موفقيت در کسب و کارهاي نوين خواهد شد.

خبر و آگهي

آگهي يا خبر به اطلاعاتي مي گويند که ارزش خبري در خصوص يک رويداد، شخص و يا محصول را داراست و از طريق رسانه هاي ارتباطي با هدف جلب نظر افکار عمومي منتشر مي شود. بايد گفت فعاليت تدريجي است که جامعه را از بخش خاصي که هدف شماست، آگاه مي کند و حمايت گروه ها و اشخاص هدف را جلب مي کند. نکته مهم هزينه نداشتن خبر است؛ چنانکه اطلاعات ارائه شده ارزش خبري داشته باشد براي انتشار آن هزينه پرداخت نمي شود.

بازاريابي ارتباطي

بازاريابي ارتباطي معمولا مبتني بر يک برنامه بلندمدت اجرا مي شود و به جاي تمرکز بر خريد مقطعي، به يک برنامه بلند مدت تکيه مي کند. در اين نوع بازاريابي نيازي به درآمد و سود در فروش هاي مقطعي نيست چرا که تمرکز بر کسب سود در طول زمان خواهد بود. در صورتي که درک درستي از بازار هدف ايجاد شود، و بر اساس برنامه مدون شرکت اقدام کند، کسب و کارهاي نوين در مدت معيني و طبق برنامه به سود مناسبي خواهند رسيد.

جايگاه سازي مجدد

به تغيير فضاي بازار يا ايجاد شرايط لازم براي معرفي يک محصول جديد و يا تغيير جايگاه يک محصول در ذهن مشتريان به خاطر شکست قبلي جايگاه سازي مجدد مي گويند. برخي از کسب و کارهاي نوين به خاطر اينکه به طور نامناسب به بازار عرضه شده اند يا به صورت تاثير گذار جايگاه سازي نشده اند با شکست روبرو مي شوند. بايد گفت هميشه اين امکان وجود دارد که ارزش يک برند را از طريق جايگاه سازي مجدد ارتقا داد.

نرخ بازخورد بازاريابي مستقيم

درصد بازخوردي که يک شرکت از بازاريابي مستقيم به دست مي آورد را نرخ بازخورد بازاريابي مستقيم مي گويند که تحت عنوان نرخ بازگشت نيز شناخته مي شود. اين نرخ از طريق فرمول تقسيم تعدادي افرادي که به کمپين بازاريابي پاسخ داده اند بر تعداد ايميل ها و يا نامه هاي ارسالي به دست مي ايد و بر حسب درصد محاسبه مي شود.
قطعا محاسبه نرخ بازگشت سرمايه، به کسب و کارهاي نوين کمک خواهد کرد تا با بازاريابي اصولي، سود مناسبي را دريافت کنند.

نقاط ارتباط با برند

موقعيت هاي بسياري وجود دارد تا مشتري در آن موقعيت با برند در ارتباط باشد که نقش حياتي و مهم در وفاداري به برند دارد. اين موقعيت ها به افزايش بهره‌وري مشتريان از برند و سطح رضايت آنان از برند منجر خواهد شد.


منبع : isna.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

راههاي صرفه جويي در مصرف آب

روش هايي جالب براي صرفه جويي در مصرف برق

چگونه با جيب خالي سفر کنيم؟

خريدي راحت با فرزندان براي نوروز با نکات زير

ثروتمندها چگونه پس انداز مي کنند؟

چگونه در بحران هاي مالي سرپا بمانيم؟

چگونه به روش هاي ايراني پولدار شويم؟

چگونه در تابستان صرفه جويي کنيم؟

افراد موفق اين اشتباهات را در مورد پولشان انجام نمي دهند

چگونه در زندگي هاي امروزي صرفه جويي کنيم؟

هوشمندانه خرج کردن را ياد بگيريد

مشکلات مالي با همسرمان را چگونه حل کنيم؟

رمزهاي تجارت و کسب و کار در اينستاگرام

براي ثروتمند شدن آب بنوشيد!

با گراني هاي امروزي چگونه به موفقيت مالي برسيم؟

ثروتمند شدن به روش فاطمه دانشور

از خريد اين وسايل ارزان قيمت خودداري کنيد

به عنوان خانم خانه چگونه هزينه هاي زندگي را مديريت کنم؟

در زندگي هاي پرخرج امروزي چگونه پس انداز کنيم؟

چگونه يک کدبانوي مقتصد باشم؟

سرپا ماندن در بحران هاي مالي چگونه ممکن مي شود؟

پولدار شدن اين بار به روش بيل گيتس

با خواندن تاريخ انقضاي محصولات صرفه جويي کنيد

چگونه آخر ماه کفگيرمان به ته ديگ نخورد؟!!

بهترين روش پس انداز کردن، پس انداز با قلک هاي شيشه اي است!!

در بازار کسادي خانه، چگونه خانه مان را به قيمت بفروشيم؟

دانشجويان مراقب اين اشتباهات مالي باشيد!!!

از همين حالا آينده نگري را به کودک تان بياموزيد!!

اشتباهات مالي که نمي گذارد پس انداز کنيد!!

اعتياد به خريد را با اين ترفندها از سرتان بياندازيد!!

درست خرج کردن را ياد بگيريد!!!

قبل از سي سالگي اين 6 نکته را بايد بدانيد!!

براي پولدار شدن فقط کافي است اينگونه فکر کنيد!!!

نکته هاي امنيتي مهمي که در خريدهاي اينترنتي بايد بدانيد!!

7 راه ارزان براي خانه دار شدن

چگونه يک مونوپاد خوب و کاربردي بخريم؟

اگر موبايل تان خيس شد با اين روش دوباره آن را روشن کنيد

وضع مالي تان را با چند توصيه ساده بهتر کنيد

فوت و فن پس انداز کردن با حقوق کارمندي!!

11 راه صرفه جويي در هزينه هاي زندگي

6 نکته مهم براي خريداران طلا

با عادت هاي مالي جالب زنان موفق آشنا شويد

براي نوروز امسال چگونه خريد کنيم؟

پس انداز کردن پول در نوروز

11 نکته مالي مهم براي دهه 30 سالگي

چند نکته مهم در نوشتن سفته که بايد بدانيد

سه روش خريد خانه براي زوج هاي جوان!

چقدر به کودکم پول توجيبي بدهم؟

خريد تلويزيون با 3 قانون طلايي!!

حقوق ماهيانه ام را چگونه مديريت کنم؟