روش جديد فروش خودرو با نام اشتراک خودرو
ماشين
بزرگنمايي:
چه خبر - اشتراک به جاي خريد خودرو!
سال آينده سال آزمون روش فروش اشتراکي خودرو است. در اين روش خريدار به جاي خريدن يک ماشين، با پرداخت مبلغي ماهانه مشترک خودروساز ميشود و ميتواند مدلهاي مختلف کارخانه را سوار شوند.
مبلغ اشتراک هزينه بيمه و تعمير ماشين را هم شامل ميشود. خريداران مجبور نيستند قراردادي بلندمدت با کارخانه ببندند و هر وقت بخواهند ميتوانند اشتراک خود را لغو کنند. در حال حاضر ولوو، پورشه، کاديلاک و لينکلن فروش با اين روش را آغاز کردهاند.
اين خودروسازان ميگويند نگاه خريداران به ماشين تغيير کرده و نسل جوانتر انگيزه کمتري براي خريد ماشين دارد. به همين دليل خودروسازان بايد خود را با اين نگاه جديد تطبيق دهند و به جاي فروختن ماشين، اين خدمات را هر زمان که خريدار به آن نياز داشت در اختيارش بگذارند يا در مورد خودروسازان لوکس، به جاي يک ماشين، طيف گستردهاي از محصولات کارخانه را در اختيار مشتريانشان قرار دهند.
هزينه اشتراک کم نيست. مشترکان پورشه در آمريکا براي راندن تا 22 مدل مختلف در يک سال، بايد ماهانه سه هزار دلار پرداخت کنند و حق اشتراک کاديلاک 1800 دلار است. اين رقم گرانتر از روشهاي ديگر خريد ماشين است.
ولوو پيشبيني کرده که تا پنج سال آينده، بيست درصد ماشينهايش را با اين روش بفروشد. سال 2018 مشخص خواهد کرد که اين پيشبيني تا چه حد به واقعيت تبديل خواهد شد.
منبع: jamejamonline.ir
-
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۵۰:۱۴ AM
-
۸۱۴ بازدید
-
-
چه خبر