آخرین اخبار

7 ملکه زيبايي که پس از شهرت دچار مشکلات اخلاقي شدند!! عکس اخبار فرهنگي و هنري

7 ملکه زيبايي که پس از شهرت دچار مشکلات اخلاقي شدند!! عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - زندگي ملکه هاي زيبايي پس از شهرت

قصد داريم به معرفي 7 دختري بپردازيم که به عنوان ملکه زيبايي انتخاب شده بودند اما نتوانستند با اين شهرت کنار آمده و زندگي سالم خود را ادامه دهند.

ملکه گانگستر

ملکه گانگسترملکه گانگستر

«لارا زونيگا» دست تمام همکارانش را از پشت بست. اين ملکه 19 ساله فقط دو ماه بعد از آنکه به عنوان ملکه زيبايي مکزيکو انتخاب شد دستگير شد آن هم به جرم تجارت اسلحه و مواد مخدر! ظاهرا او خيلي عجله داشت که از محبوبيتش کمال استفاده را ببرد. براي همين با يک باند خطرناک در مکزيکوسيتي شروع به همکاري کرد. پليس بعد از دستگيري او و سه نفر از اعضاي باند از اقامتگاه لارا تعدادي اسلحه کشف کرد و ملکه زيبايي دورگه آمريکايي- اسپانيايي دوباره در صدر اخبار قرار گرفت اما اين بار محبوب نبود و بيشتر منفور بود. لاراي جوان به خاطر اتهامات سنگيني که به او وارد شده بايد جواني اش را پشت ميله هاي زندان بگذراند.


ملکه قاچاقچي

ملکه قاچاقچيملکه قاچاقچي

سال 2007، کيت رس به عنوان ملکه زيبايي نوادا انتخاب شد. اما سال 2015 از او به عنوان قاچاقچي شيشه ياد شد. اين زن 30 ساله که در سن 22 سالگي به شهرت و ثروت فراواني دست يافت سال گذشته مورد اتهامات جدي قرار گرفت. در ابتدا پليس فکر مي کرد او يک مصرف کننده شيشه است اما وقتي تحقيقات بيشتري صورت گرفت مشخص شد او از سران يک باند توزيع مواد مخدر در لاس وگاس است که در يک کلوپ شبانه بدنام مشغول فعاليت هستند.


ملکه بي آبرو

ملکه بي آبروملکه بي آبرو

«تارا کونور» در سال 2006 به عنوان ملکه زيبايي انتخاب شد. او به ظاهر زيرک تر از ساير رقبايش بود چون بعد از اينکه به عنوان ملکه زيبايي انتخاب شد حواسش را جمع کرد تا درد ام مواد مخدر يا تاجران کثيف زيبايي نيفتد اگرچه شايعه هايي دور و بر او بود که مي گفت تارا بدش نمي آيد گاهي اوقات مواد مصرف کند.
با اين حال تارا به آرامي خودش را از حاشيه ها کنار کشيد تا اينکه دونالد ترامپ وارد شد . کانديداي تازه رياست جمهوري آمريکا از تارا دعوت کرد تا همديگر را ملاقات کنند. ظاهرا ترامپ قصد داشت تارا را نصيحت کند ولي انگار نصيحت ها نتيجه عکس داد و دونالد در دام تارا اسير شد. دونالد ترامپ گفت من در تارا نه يک زن زيبا که يک قلب زيبا ديدم و اين حرف خيلي زود به جاهاي جدي تري رسيد. دونالد ترامپ از تارا کونور درخواست ازدواج کرد و آنها زن و شوهر شدند.

حالا همه مي دانستند که تارا شيفته قلب مهربان دونالد نشده بلکه مسحور ثروت بي پايان او شده همان طور که دونالد هم دنبال قلب زيبا نبود و زيبايي ظاهري تارا او را فريفته بود. به نظر مي رسيد تارا برخلاف ساير ملکه هاي زيبايي تاج شهرتش را به خوبي حفظ کرده تا اينکه دونالد ترامپ کانديداي رياست جمهوري شده و رقباي دونالد دست به کار شدند. عکس هاي مستهجن تارا کونور به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و زير عکس ها نوشته شده بود اگر به دونالد ترامپ راي بدهيد اين زن بي آبرو بانوي اول آمريکا خواهدشد. به اين ترتيب بود که گذشته زشت تارا کونور برملا شد و نه تنها آبروي خودش که آبروي دونالد را هم برد.


ملکه خشن

ملکه خشنملکه خشن

«کوماري فولبرايت» در سال 2006 به عنوان ملکه زيبايي انتخاب شد اما در سال 2010 به جرم آدم ربايي دستگير شد. چهره کوماري نشان مي داد که او هم مانند خيلي از ملکه هاي زيبايي که به يک باره از فرش به عرش رسيده بودند و ظرفيت اين همه شهرت و محبوبيت را نداشتند در دام مواد مخدر گير افتاده اما جرم کوماري فقط مصرف و قاچاق مواد مخدر نبود. نامزد سابق کوماري فقط مصرف و قاچاق مواد مخدر نبود.
نامزد سابق کوماري به پليس مراجعه کرده و ادعا کرده بود کوماري او را از آپارتمانش دزديده است. او گفت کوماري به همراه سه مرد به زور وارد آپارتمانش شده اند، دست هايش را بسته اند و کوماري شخصا با چاقو او را تهديد به قتل کرده است. کوماري ادعا کرد نامزدش جواهرات او را دزديده و او فقط قصد داشته با تهديد او و ترساندنش جواهراتش را پس بگيرد ولي به هر حال، تهديد کوماري برايش گران تمام شد چون پليس او را به جرم آدم ربايي به حبس محکوم کرد.


ملکه کلاهبردار

ملکه کلاهبردارملکه کلاهبردار

«راشل يولد» در دهه 70 ميلادي به عنوان ملکه زيبايي آلاسکا انتخاب شد. شهرت و محبوبيتي که زيبايي راشل برايش به ارمغان آورد باعث شد رسانه هاي زيادي به او توجه کنند. او تصميم گرفت از شهرتش استفاده کند براي همين پيش چشم رسانه ها اعتراف کرد در کودکي مورد آزار جنسي قرار گرفته و حالا مي خواهد در کمپيني عضو شود که به آسيب ديدگان اين اتفاقات هولناک کمک مي کنند.
او پيش چشم رسانه ها گفت هيچ قرباني اي نبايد به خاطر آزاري که ديگران به او روا داشته اند از خودش شرمنده باشد و بايد آن را به زبان بياورد تا بتوان به او کمک کرد. اما انگار سکه دو رو داشت.
پليس چند سال قبل متوجه شد راشل دو کارت هويتي جداگانه دارد و از هر دو کارت هم استفاده مي کند. او با استفاده از دو کارت هويتي، وام هاي زيادي از دولت گرفته بود که بخشي از آنها را هم به بهانه کمک به قربانيان آزارهاي جنسي دريافت کرده بود.
راشل اکنون با يک جرم سنگين مواجه است. حالا مردم نمي دانند کدام چهره او را باور کنند. اينکه او يک قرباني معصوم در دوران کودکي بوده يا يک کلاهبردار که با استفاده از محبوبيتش سر دولت کلاه مي گذاشته؟


ملکه بدنام

ملکه بدنامملکه بدنام

مليسا کنيگ بعد از اينکه در سن 19 سالگي به عنوان ملکه زيبايي انتخاب شد تصميم گرفت بچه خوبي باشد و برود دنبال درس و دانشگاه. او تصميم داشت تبديل به يک خبرنگار موفق بشود. اين چيزي بود که خودش ادعا مي کرد ولي انگار که دروغ گفته بود. در سال 2013 عده اي ادعا کردند مليسا با شرکت هاي توليد فيلم هاي غيراخلاقي کار مي کند. آنها عکسي از مليسا منتشر کردند که نشان مي داد او در يک صحنه مستهجن ايفاي نقش کرده. مليسا به سرعت اين عکس را تکذيب کرد و مدعي شد که دختر بازيگر فيلم، او نيست ولي شباهت ها غيرقابل انکار بود.

با اين بي آبرويي خيلي ها به برندگان تاج زيبايي انتقاد کردند و گفتند که اين مسابقه يک رقابت شرم آور است که باعث مي شود دختران زيبا وارد کارهاي بيهوده و کثيف شوند اما اين انتقادها راه به جايي نبرد. مسابقه ملکه زيبايي باز هم برگزار مي شود و دلالان مواد مخدر و تاجران زيبايي باز هم عده ديگري را در دام خود اسير خواهند ساخت و بخت آنها را سياه خواهندکرد چون اين تجارت پول ساز دست هاي پشت پرده زيادي دارد.


ملکه معتاد

ملکه معتادملکه معتاد

جمي فرانس يکي از بي ظرفيت ترين ملکه هاي زيبايي به شمار مي رود. او در سال 2009 در اورگون به عنوان ملکه زيبايي شناخته شد اما فقط 5 سال زمان برد تا خودش را تبديل به يک معتاد بدقيافه کند.
جمي در سال 2014، يک بار به خاطر سرعت غيرمجاز از سوي پليس دستگير شد و بعدا مشخص شد تحت تاثير مصرف بالاي مواد مخدر بوده است. پليس سعي کرد آبروي او را بخرد و اسم او به رسانه ها درز نکرد اما مدتي بعد ديگر نتوانست از خلاف هاي او چشم پوشي کند چون اين بار با يک توزيع کننده مواد مخدر در خانه اش قرار ملاقات گذاشته بود.

بعدا معلوم شد جمي نه تنها به شدت درگير اعتياد هروئين و شيشه است بلکه مشخص شد که او براي تامين هزينه هاي اعتيادش در توزيع مواد مخدر هم نقش دارد. بعد از دستگيري جمي، عکس هاي زيادي از او در رسانه ها منتشر شد که صورت او را قبل و بعد از اعتياد نشان مي داد و هرکسي عکس ها را مي ديد مي توانست بفهمد از آنچه باعث محبوبيت و شهرت جمي شده هيچ چيز باقي نمانده است.




منبع : مجله همشهري سرنخ




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

فرزاد حسني، نيما شاهرخ شاهي، متين ستوده در اکران رالي ايراني 2

انتقاد صريح رضا کيانيان از زيرآب زني ها در جشنواره جهاني فجر 98

فيلمي که داريوش فرهنگ به همسر اولش، سوسن تسليمي تقديم کرد

پوريا پورسرخ، مهراوه شريفي نيا، شبنم قليخاني در جشنواره فجر

چهره خاص هديه تهراني روي پوستر بين المللي فيلم + عکس

فروش آلبوم شجريان به نفع سيل زدگان + عکس و آدرس مراسم امضا

روز چهارم جشنواره و استقبال پرشور مردم از نيکي کريمي! + عکس

شوخي پيمان قاسم خاني با ليگ 2 در جشنواره فيلم فجر

ژست خودماني مهران مديري و پيمان قاسم خاني + عکس

تصوير پارسا پيروزفر و باران کوثري در پوستر بي حسي موضعي + عکس

زيبا کرمعلي، الميرا دهقاني، فرشته حسيني و... در جشنواره فجر

منير فرمانفرماييان درگذشت

چهره جديد و متفاوت پارسا پيروزفر در جشنواره جهاني فجر

علي مصفا روي پوستر انگليسي فيلم سروش صحت + عکس

اميليا کلارک، دواين جانسون/ هنرمندان در بين 100 چهره تاثيرگذار 2019 + عکس

ريحانه پارسا، نويد محمدزاده، رضا داودنژاد و همسرش در جشنواره فجر

ماجراي شهاب حسيني و فيلم اولي هاي مهجور در جشنواره جهاني فجر

ديدگاه عباس کيارستمي درباره فيلمسازي درباره زندانيان

مهتاب کرامتي، فاطمه معتمد آريا و مريم معصومي در روز سوم جشنواره

رونمايي از پوستر «مصائب شيرين 2» فيلم خانوادگي داوودنژاد

عکس ترسناک شهاب حسيني روي پوستر يک فيلم

سوء استفاده دوباره ترامپ از سريال «بازي تاج و تخت»! + عکس

فيلم هاي جشنواره کن 2019 اعلام شد

مهناز افشار بر روي پوستر فيلم کارگردان ژاپني + عکس

ترلان پروانه، نگار جواهريان و بازيگران ديگر در جشنواره جهاني فجر

نويد محمدزاده پاي چوبه دار روي پوستر خارجي فيلم + عکس

اکران 2.5 ميليارد توماني «غلامرضا تختي» ويژه سيل زدگان + عکس

افتتاحيه سي و هفتمين جشنواره جهاني فيلم فجر با کنايه به حاتمي کيا + عکس

تگزاس 2 با چه شرطي جايگزين فيلم توقيفي رحمان 1400 شد؟

نامگذاري خياباني به نام محمدرضا شجريان در تهران + عکس

نويد محمدزاده پس از يک سال نظرش را عوض کرد!

مريم اميرجلالي: عطاران تلفنم را جواب نمي دهد! + عکس

تصوير جالب از ستاره درگذشته بر روي پوستر جشنواره کن 2019 + عکس

هزينه جشنواره فجر 6.3 ميليارد تومان! +عکس

معرفي 6 نفر از مهمانان ويژه جشنواره جهاني فجر

داوران جشنواره جهاني فيلم فجر معرفي شدند + عکس

نارضايتي خالق بازي تاج و تخت Game of Thrones از پايان سريال

احمد اقتداري درگذشت + عکس وصيت نامه

براي سينماي ايران که فقط 15 بازيگر آقا و خانم دارد، متاسفم!

تاثير قيمت دلار بر زندگي سوپراستارهاي سينماي ايران!!

ستاره فيلم‌هاي «اينگمار برگمن» در 83 سالگي درگذشت

سازندگان GOT همزمان با پخش قسمت آخر به مکان نامعلوم مي روند!!

توقف اکران فيلم «رحمان 1400» به دليل تخلف در نمايش

امين حيايي، مهتاب کرامتي و ... در حال جمع آوري کمک هاي مردمي به سيل زدگان + عکس

جزئيات کنسرت خيريه شهرام ناظري براي سيل زدگان

معرفي چهار فيلم بخش جام جهان نما جشنواره‌ جهاني فجر

اين نقش انگ الناز شاکردوست بود!! + عکس

نقاشي اي که 30 سال پيش جمشيد مشايخي با عشق از چهره همسرش کشيد + عکس

جديدترين عکس ها از «ترميناتور» منتشر شد + عکس

مرگ بازيگر بريتانيايي حين اجرا روي صحنه!