فيسبوک براي کاربران مُسِن شده است
علمي
بزرگنمايي:
چه خبر - روزهاي پاياني فيس بوک
بر اساس آمار منتشره از سوي eMarketer فيسبوک اين روزها رسما «پيرپسند» شده و نسل جديد ترجيح ميدهند به جاي استفاده از شبکه اجتماعي زاکربرگ، از اسنپ چت و اپليکيشنهاي جوان پسند استفاده کنند.
بر اين اساس در سال 2018 حدود 2.2 ميليون کاربر 12 تا 17 ساله و 4.5 ميليون کاربر 18 تا 24 ساله انگليسي به طور معمول از فيسبوک استفاده خواهند کرد که اين رقم در مقايسه با 2017 بيش از 700 هزار کاهش را نشان ميدهد.
همچنين افراد بالاي 55 سال نيز به عنوان دومين گروه بزرگ سني، عضو فيسبوک خواهند بود.
به گفته کارشناسان، فيسبوک قافيه را به سرويسهايي مانند اينستاگرام باخته است.(البته اينستاگرام هم متعلق به فيسبوک است که در سال 2012 به مبلغ 1 ميليارد دلار آن را تحت تملک خود درآورد)
«بيل فيشر» از eMarketer معتقد است مشکل فيسبوک عدم جوانگرايي است و پلتفرمي شده است که اغلب افراد مسن از آن استفاده ميکنند و در طول سه سال گذشته تعداد کاربران اسنپ چت در انگليس 43 درصد رشد داشته است که اغلب نسل جديد و جوان هستند که دنبال قابليتهاي نو در شبکههاي اجتماعي ميگردند.
امسال بيش از 500 هزار کاربر بالاي 55 سال به فيسبوک خواهند پيوست. ماه گذشته مديران فيسبوک از سود 4.3 ميليارد دلاري در فصل چهارم سال مالي 2017 سخن گفتند.
اما در مجموع فيسبوک با 32.6 ميليون کاربر فعال، همچنان پرطرفدارترين شبکه اجتماعي است و اينستاگرام با 18.4 ميليون، اسنپ چت نيز با 16.2 ميليون کاربر و توئيتر نيز با 12.6 ميليون کاربر، پرطرفدارترين شبکهها در اين کشور محسوب ميشوند.
گرآوري:
منبع: khabaronline
-
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۵۹ AM
-
۶۱۸ بازدید
-
-
چه خبر