چه خبر - آموزش کسب درآمد از اينستاگرام
هرچند، ما نيز ميدانيم که ساختن يک حساب کاربري در اينستاگرام و بهدست آوردن ميليونها دنبالکننده، کار سادهاي نيست و مانند ديگر پلتفرمهاي رسانههاي گروهي، نيازمند تلاش، شور و شوق و مهارت زياد در بازاريابي است. اين يک مسئوليت پر پيچوتاب، دشوار و بسيار پيچيده است که در طول راه با چالشها و مشکلات زيادي همراه است.
با اين حال، به نظر نميرسد که اين سختيها باعث دلسردي کساني شود که جذبِ احتمال وجود ترافيک ذاتي رايگان و تقريبا نامحدود اينستاگرام شدهاند، ترافيکي که ميتواند ناشي از داشتن ميليونها دنبالکننده باشد. و من به عنوان کسي که در حوزهي بازاريابي برخط غوطهور است، ميتوانم به شما مستقيما بگويم که چهقدر اين روش جذاب است.
اينستاگرام نيز مانند رتبه بندي که در بالاي صفحات نتايج موتور جستوجوي گوگل وجود دارد، جايي که ميليونها چشم جذب شما ميشوند، يک ظرف طلاي مجازي ارائه ميدهد. اينستاگرام را ميتوان فقط به عنوان يک آرامانشهر توصيف کرد که در فضايي از چيزهاي به هم پيوسته وجود دارد و يک مسير تقريبا مستقيم رو به موفقيت را در هر حوزهاي فراهم ميکند.
وقتي به افرادي که بيشترين تاثير را روي اينستاگرام داشتند، انديشيدم من را به اين فکر فرو برد که چهطور اين آدمها چنين موفقيتي را در اين پلتفرم کسب کردند. موضوع ديگري که متوجه شدم اين بود که بسياري از حسابهاي کاربري که ميليونها دنبالکننده دارند، دنبالکنندگانشان را براي منافع اقتصادي عظيم به کار بردهاند.
برخي از برترينها، بدون اين که حتي يک دلار از جيب خود خرج کنند، کسب و کارهاي چند ميليون دلاري راه انداختهاند. آنها به سادگي و با داشتن ميليونها دنبالکننده، مخاطباني ذاتي از قبل داشتهاند. البته اين امر، زيبايي ساختن يک کانال اطلاعرساني است. اگر کسبوکاري راه بيندازيد که هماهنگ با آن کانال باشد، فرصتها نامحدود هستند.
هر کسي ميتواند يک کسبوکار در اينستاگرام راه بيندازد. اما بدون هواداري قابل توجه، آدمهاي زيادي آن کسبوکار را نخواهند شناخت. آنچه من ميخواستم بررسي کنم اين بود که چهطور ميتوان تعداد دنبالکنندگان را افزايش داد. منظور من بالاي يک ميليون نفر دنبالکننده است، تعدادي که آگهيدهندگان را جذب کند.
بنابراين مستقيما سراغ مرجع رفتم. از کساني که موفقيتهاي زيادي در اين حوزه بهدست آورده بودند، خواستم که رمز موفقيتشان را براي من فاش کنند. در پايان، سه نفر از افراد موفق در اينستاگرام را نشانه گرفتم که توانسته بودند به همين نوع ديوانهوار موفقيت نائل شوند، نوعي که چنان وسوسهانگيز و هيجان آور است که باعث شده حسابهاي کاربري مشابه زيادي به تقليد از آنها توسط کساني ساخته شود که ميکوشند موفقيتهاي آنها را تقليد کنند و با آنها رقابت کنند.
هرچند، اين موفقيت، براي هيچ يک از اين آدمها طبق يک سناريوي يک شبه رخ نداده است و ابدا به سرعت اتفاق نيفتاده است. بلکه زمان صرف آن شده است. سه نفري که من با ايشان صحبت کردم، دو تا سه سال زمان صرف کرده بودند تا حساب کاربريشان بيش از 1ميليون دنبال کننده داشته باشد. بايد بگويم که بخش بزرگي از موفقيت آنها پشتکار بوده است و تکرار مداوم عادات واقعا خوبي که هر کارآفرين موفقي را تعريف ميکند. در ادامه 3 روش را به شما معرفي مي کنيم که بتوانيد از اينستاگرام درآمد خوبي کسب کنيد.
3 روش آموزش کسب درآمد از اينستاگرامفروش مستقيم محصولات
به احتمال زياد خيلي از توليد کنندگان لوازم شخصي، مد يا لوازم تزئيني را ميتوانيد در اينستاگرام پيدا کنيد که تصاوير اجناس خود را منتشر ميکنند، به فروش ميرسانند و از اينستاگرام به عنوان يک رسانه رايگان براي تبليغ محصولات خودشان استفاده ميکنند. اين روش زودبازدهترين روش کسب درآمد از اينستاگرام است.
تبليغات
در اين روش افراد با ترفندهايي به تعداد قابل توجهي دنبالکننده يا همان فالور دست پيدا ميکنند و تبديل به يک رسانه پر بازديد ميشوند، سپس با قرار دادن تصاوير تبليغاتي در بين محتواي منتشر شده، به درآمد خوبي ميرسند. اين روش سادهترين روش کسب درآمد از اينستاگرام است.
برند سازي
اين روش مخصوص صاحبان کسبوکارهاست که از پتانسيل اينستاگرام براي توسعه برند و بازاريابي خود استفاده ميکنند. برندها در اين روش به صورت دائم روي محصول يا خدمات خاصي تأکيد نميکنند و به جاي فروش مستقيم محصول، سعي در هدايت کردن مشتري به محل اصلي عرضه محصول خود که وبسايت يا فروشگاه است دارند. اين روش اصوليترين و بهترين روش کسب درآمد از اينستاگرام است.
منبع : bazdeh.com